Kontakta nätprästen

Svenska Kyrkans Ungas nätpräst

Det finns så mycket som är svårt att förstå. Du som har en fråga om stort eller smått, om liv eller död, men inte känner någon präst du vill ta kontakt med, kan ställa den till Svenska Kyrkans Ungas nätpräst. Även om han inte har svaret så kan ni tillsammans kanske finna det.

Skriv din fråga och skicka den till natprasten@svenskakyrkansunga.se

Du behöver inte skriva under med ditt namn, men du måste förstås se till att det är den e-postadress du vill att prästen ska svara till som du skriver från – eller skriva till vilken adress du vill ha svaret.

Inga frågor eller svar kommer att publiceras.

Du är välkommen att ställa frågor eller skriva och berätta om hur du har det. Det du skriver kommer bara prästen att läsa.

Behöver du prata med någon på en gång?