Kampanj och material

Här hittar ni färdigt material till rekryteringen som ni kan använda för spridning i sociala medier, som print eller på andra sätt som ni finner lämpligt.

Rekryteringsaffischer

Rekryteringsaffisch (post-it och QR-kod)
Rekryteringsaffisch (pussel och QR-kod)
Rekryteringsaffisch (QR-kod)

Webbmaterial

Bild 1 (liggande – används främst som e-postsignatur)

Bild 2 (liggande – passar bra på Facebook eller som plugg på hemsidor/nyhetsbrev)

Bild 3 (kvadratiskt format – passar bra på Instagram eller som plugg på hemsidor/nyhetsbrev)

Instagram-Story (profilfärger, stående – passar bra till Instagram story/händelse. Ladda upp bilden och skriv egen text om att bli medlem i Instagram-appen).

Klicka på bilden för att ladda ner.

Annonser

Här finns två olika annonser som ni kan skicka/ge till den som är ansvarig för ert församlingsblad eller använda om ni vill annonsera i tidningen.

Annons om Svenska Kyrkans Unga – 110×20 mm
Annons om Svenska Kyrkans Unga – 148×180 mm

A4-mall

Här finns A4-mallar för marknadsföring av lokalavdelningens aktiviteter, som kan användas både under rekryteringskampanjen men även under resten av året. Bara att fylla i text i de olika fälten, skriva ut och sätta upp på bra ställen där det syns!
Affisch för lokalavdelningens aktiviteter – A4 mall

Frågor kring kommunikation eller material? Kontakta kommunikatör Cecilia på 018-640 651.