Välkommen till vår Discord

Vill du ha någonstans att gamea eller hänga online? Gå då med i vår Discord!

Vad är Discord?
Discord är en social plattform där man kan hänga digitalt i röstsamtal, videosamtal och liknande former. Vi hänger, ser på film, spelar spel och har bibelstudier tillsammans.

Vem kan gå med?
Discorden är öppen för alla medlemmar i Svenska Kyrkans Unga. Är man inte medlem än så kan man bli det här. Medlemskapet är kostnadsfritt. Man behöver inte vara troende för att vara med, men det är viktigt att vara med på att det är en discord där religiösa samtal kommer att förekomma under olika former, detta är dock inget som någon kommer tvingas att vara med på som medlem utan är helt frivilligt. Vi står även bakom alla människors lika värde och det är något som ska respekteras av alla som är med.

Hur går man med?
När du har ditt Discord-konto så kan du anmäla dig till Discorden via denna länk:
Du kan även dela denna länken med dina vänner om det är så att de också vill ha en trygg plats att umgås, men tänk på att se till att även de är medlemmar innan för medlemsnumret behövs för att kunna registrera sig.

Frågor eller funderingar?
Skriv till Frida via mejl eller på Discord