Här kan du se var Svenska Kyrkans Ungas lokalavdelningar finns.

Om du vill hitta en lokalavdelning i närheten av där du bor skriver du in din adress eller ort i sökfältet här nedan och trycker på tangenten med symbolen ↵ på tangentbordet.

Du kan dubbelklicka på kartan eller klicka på + längst ner till höger för att zooma in.

Vissa prickar är grå. De lokalavdelningarna har ingen verksamhet för tillfället och därför kan du inte bli medlem där. Har du frågor om en sådan lokalavdelning kan du höra av dig till medlemshandläggare Dan Westerberg, dan.westerberg@svenskakyrkansunga.se, 018-640 649.

Våra lokalavdelningar