Läger för Unga Vuxna

Nu är anmälan öppen till årets Läger för Unga Vuxna

I år kommer vi att samlas på Finnåkers kursgård för en helg fylld av samtal, pyssel och god mat! Lägret riktar sig till dem som är runt 18 år och uppåt.

Vi ses från 18.30 fredagen den 29 november och hemfärd sker söndagen den 1 december runt 14.00.

Lägret är kostnadsfritt för medlemmar. Är man inte medlem så betalar man självkostnadspris på boendet, man kan dock lätt bli medlem kostnadsfritt här
Vill man inte bli medlem så betalas avgiften via Swish innan start av lägret.

Skulle man behöva skjuts bort och hem så kan man fylla i det i anmälan, avresa sker då 16.30 från Karlstad i en gemensam transport. Priset för att åka med är 100kr/person och betalas via Swish innan man stiger på.

Sista dagen för anmälan är 25 Oktober.

Frågor eller funderingar?
Hör av dig till Frida på:
frida.amundsson@svenskakyrkan.se