STIFTSUNGDOMSMÖTE (SUM) 2024 MER GUD!

Välkommen!

SUM 2024 anordnas ihop med Hackås församling och lokalavdelningarna i området.
15-17 mars 2024 i Hackås.

Temat för helgen är: MER GUD!

Vad innebär det att vara ung i kyrkan? När folk tänker på unga kristna så tror de kanske att det inte handlar så mycket om bibelsamtal och Gud, och att vara ung och kristen, utan mer om lek, tävling, pyssel och ungdomshäng. Unga vill ha kul, men vi vill också prata mer om Gud och Bibeln, och vi kan ha kul samtidigt som vi har mer Gud!

På SUM 2024 kommer vi prata om Gud, om Bibeln, och det blir mycket lek och tid att lära känna nya kompisar!

SUM riktar sig till dig i Härnösands stift som är konfirmerad, dvs 14 år och äldre, men om det finns konfirmander i ungdomsgrupper som vill åka så är ni givetvis välkomna! Du åker med din ungdomsgrupp och med din ledare.

Deltagaravgift för medlemmar inkl. golvlogi 600 kr
för icke medlemmar 1200 kr
Detta faktureras din församling gruppvis efter lägret.
I deltagaravgiften ingår alla måltider under helgen.

Sidan för anmälan hittar du HÄR!

Sista anmälningsdag 4/3 2024.

Har du frågor och funderingar om lägret, vänd dig till Anders Nordlinder, stiftskonsultent.
Tel 0611-254 01 E-post anders.nordlinder@svenskakyrkan.se