Tankeverkstad

Tisdagen den 18/5 arrangerar vi en tankeverkstad på Zoom! Kvällen kommer att bjuda på inspiratörer som har erfarenhet inom SKUL som kommer tala kring organisationen och visionera kring framtiden! Har du tankar och idéer på vad som du tycker kan förändras i Svenska Kyrkans Unga? Passa på under kvällen att samtala med andra kring dessa förlag. Kanske efter kvällens gång resulterar till en motion som skickas till Riksårsmötet.
Kvällens inspiratörer och teman:
“Svenska Kyrkans Unga- Fria, Frimodiga och Förankrade” – Robin Nord, Vice distriktsordförande 2013-2014
“Ungdomsburet engagemang” – Clara Olsson, Vice distriktsordförande 2016-2019
“Våga vara demokrati” – Alma Swärdh, nuvarande Andra vice distriktsordförande
“Ett enat folk på väg” -Emma Stene Jernqvist, Distriktsordförande 2013-2015
Varmt välkommen den 18/5 kl 19:30-20:30
Zoom uppgifter till tankeverkstad:
Mötesid: 863 1458 5569
Möteskod: 123495