Rekryteringstävling 2021 Resultat

Rekryteringstävling Resultat

RESULTAT: Rekryteringstävlingen avslutades 30/11. Vinnaren av rekryteringstävlingen i lokalavdelningarna var Slottstsstadens lokalavdelning i Malmö som ökade med hela 166,67%! Stort grattis till er!
Den totala ökningen i SKUL var 56 medlemmar! Håll utkik på våra sociala medier för roliga videos från Distriktsstyrelsen
Förbundet satsar för tillfället på rekrytering av medlemmar, och det gör vi också!
Därför har Distriktsstyrelsen valt att anordna en rekryteringstävling.
En tävling där ni som lokalavdelning tävlar mot andra lokalavdelningar i vilka som rekryterar flest medlemmar, procentuellt, under november månad. Den lokalavdelningen som vinner får ett fartfyllt besök av distriktsstyrelsen där vi står för underhållning med tillhörande aktiviteter! HUR KUL?! Så se till att registrera alla medlemmar på medlemssidorna!
MEN! Ni kommer också tävla tillsammans! Det innebär att om SKUL får ett visst antal medlemmar innan november månads slut så kommer delar av Distriktsstyrelsen utföra olika utmaningar! Dessa är uppdelade i en stege!
10 nya medlemmar – DS drar ordvitsar
50 nya medlemmar – DS gör fågeldansen
75 nya medlemmar – DS tipsar om roliga lekar till din lokalavdelning
100 nya medlemmar – DS gör en interaktiv bibelreflektion med twist!
200 nya medlemmar – DS sminkar varandra med ögonbindel
400 nya medlemmar – DS håller livesänt zumbapass på Instagram
500 nya medlemmar – DS vinterbadar i DECEMBER
Tävlingen gäller hela november månad (1-30/11), alltså är sista dagen att rekrytera medlemmar i tävlingen till er lokalavdelning den 30/11! Så sätt igång, vinnaren meddelas och presenteras kort därefter! Videor på distriktsstyrelsens olika uppdrag kommer publiceras i December månad. Vi önskar er all lycka till, och rekrytera mera!”