Tysklandsresa till ungdomsfestival i Volkenroda

Är du mellan 15 och 30 år och intresserad av festival?

Då har du möjlighet att åka på festival tillsammans med SKUL mellan den 5-9 Juni.

Festivalen arrangeras av EKM (Evangelische Kirche in Mitteldeutschland) som är ett samarbete mellan Svenska Kyrkans Unga i Lunds Stift och EKM. Under resan kommer vi att såklart njuta av festivalen som drar ca 200-300 ungdomar men också få tillfälle att utbyta erfarenheter. Vad skiljer oss åt? vad förenar oss och vad kan vi ta lärdom av varandra som unga i kristna i världen?

Resan är helt kostnads fri. Det ingår resa, boende, mat under hela resan inkluderat dit och hemresa samt inträde till festivalen. Vill man dock handla något inne på festivalen får man stå för det själv.

Det finns begränsat antal platser så först till kvarn gäller.

Gör en intresseanmälan redan nu för att säkra din plats. Klicka på knappen nedan för att komma till anmälan.

Sista anmälan är 13 maj