Utlandet nära dig

Är du ung och intresserad av utlandet? Res utomlands från soffan! Den 15 maj bjuder Svenska Kyrkans Unga i Uppsala stift in till webbinariet ”Utlandet nära dig”, där du får höra talare från bland annat Tanzania, London och Filippinerna. Vad säger unga som fått åka på utbyte? Hur fungerar Svenska Kyrkan i London? Vilka slags resor kan ens kristna tro leda till?

Evenemanget sker online och är gratis. Om du är intresserad av vad Svenska Kyrkan gör internationellt, eller kanske vad du kan göra i framtiden, anmäl dig innan 25 april via medlemssidorna.

Välkommen!

Frågor?