Nattkampen 2022

Under hösten 2022 kommer Göteborgs distrikt att arrangera Nattkampen med utgångspunkt i Skee, Strömstad. Arrangemanget är ett samarbete mellan de 5 sydligaste distrikten och som brukar samla mellan 300-400 personer. 1-2 okt 2022, Strömstad

Temat för 2022 års nattkamp är ”Kärleken är… – dit du går går också jag”. Under natten kommer vi att gå igenom olika stationer på temat kärlek.Nattkampen är en lagtävling där lag i olika åldrar och kategorier under natten går en bana där de stöter på ca 7-8 stationer där de genom samarbete ska klara av olika uppgifter.

I Nattkampen tävlar man i följande klasser:

Klass 1

13-16 år. Skall ha en ansvarig ledare 18 år eller äldre, utom tävlan.
Tävlar för en lokalavdelning/församling.

Klass 2

17-22 år, en deltagare får vara äldre, inom tävlan. Laget skall ha en deltagare som är 18 år eller äldre som ansvarig ledare, inom tävlan. Tävlar för en lokalavdelning/församling.

Klass 3

Alla åldrar 13 år och äldre. Laget skall ha en deltagare som är 18 år eller äldre som ansvarig ledare, inom tävlan. Tävlar för en lokalavdelning/församling.

Klass 4

Övriga lag. Lag från övriga distrikt, blandlag från olika lokalavdelningar/församling

Dit du går, går också jag

Rut 1:16

När?

Lör 1 oktober 2022 12:00 – sön 2 oktober 2022 12:00

Var?

Skee kyrka, Strömstad pastorat

Kostnad?

250 kr
Mat ingår. Logi ordnas av varje deltagande lokalavdelning (eget tält eller dylikt).

Resan dit

SKUL kommer att ha en nattkampsbuss. Resan med den bussen kostar inget men det är först till kvarn som gäller. Det finns endast ett begränsat antal platser. För att boka din plats på bussen hör av dig till Kristofer Burman.

Anmäl dig och ditt lag via länken nedan senast den 1/9