LÄGRA! - I guld och gröna skogar - INSTÄLLT pga för få anmälda

Läger på Gransnäs 2023

17-19 februari bjuder distriktsstyrelsen för Svenska Kyrkans Unga i Linköpings stift tillsammans med Tranås lokalavdelning in till helglägret LÄGRA!
Vi slår läger på den fantastiska lägergården Gransnäs! Lägret riktar sig till dig som är 14 år eller äldre. Tillsammans får vi leka, fika, umgås, fira andakt, finna en viloplats och lära känna varandra. ⭐️🌈

Obs! Till lägret behöver en ansvarig ledare (över 18 år) följa med om gruppen har deltagare mellan 14-18 år. Enskilda deltagare över 18 år behöver ingen ledare. Den ansvariga ledaren kan vara en person som har gått alla stiftets ledarutbildning eller någon som är anställd i församlingen.

Tid: 17-19 februari 2023, INSTÄLLT pga för få anmälda

Plats: Gransnäs ungdomsgård

Målgrupp: Unga från 14 år och uppåt. För den under 18 år behöver en ledare följa med gruppen.

Kostnad: 600 kr för medlemmar i Svenska Kyrkans Unga i Linköpings stift 1200 kr för övriga.

Antal platser: 60 platser

Anmälan: Anmäl dig här  -OBS gör upp med din ledare i församlingen om vem som ska betala innan du anmälder dig!

Arrangörer: Linköpings stift, Svenska Kyrkans Unga i Linköpings stift, Gransnäs ungdomsgård