Medlemssidorna är Svenska Kyrkans Ungas medlemssystem.

Den som gillar Svenska Kyrkans Ungas idé och syfte, fyller i sina personuppgifter och väljer en lokalavdelning – och vips så är medlemskapet fixat! Medlemmen kan själv skriva ut sitt medlemskort från Medlemssidorna. Medlemskapet är kostnadsfritt (vissa lokalavdelningar har en verksamhetsavgift).

På medlemmens sida

Fast Medlemssidorna är mer än så; här har alla medlemmar en egen sida där de kan hålla kontakten med andra medlemmar, anmäla sig till arrangemang, med mera. På Medlemssidorna kan lokalavdelningen presentera sig och sina aktiviteter, varje distrikt har en egen sida och förbundet också.
Förutom att vara ett medlemsregister som vi kan ha nytta av i hela organisationen, så är också Medlemssidorna ett skyltfönster för alla som är nyfikna på vad vi gör i Svenska Kyrkans Unga.

Till Medlemssidorna!

Om du inte kan använda Medlemssidorna

Den som inte har möjlighet att registrera sig själv på Medlemssidorna kan fylla i en medlemsblankett och lämna till den som är registeransvarig i lokalavdelningen eller skicka blanketten till förbundskansliet.

Du hittar medlemsblanketten här.

Om du har frågor om Medlemssidorna kan du läsa om de här. Eller skicka e-post till unga@svenskakyrkan.se eller ringa tel 018-640 640.

Medlemssidorna hanteras utifrån GDPR (Dataskyddsförordningen).