22 april 2023

Dagkampen

Dagkampen på Vårdnäs 22 april

En lagtävling på den vackra stiftsgården Vårdnäs för er som är födda mellan 2010-2012.
Under dagen kommer ni få träna på bland annat samarbete och problemlösning. Ni kommer stöta på olika stationer med uppgifter. Vad dessa kan vara? Det återstår att se…

Under dagen leder ungdomarna som går Friare de stationer som deltagarna vandrar mellan, som del i sin ledarutbildning.

Mer info och anmälningsblanketten hittar du här.

Datum: 22 april.

Ramtider: ca 10.30-15.00

Plats: Vårdnäs Stiftsgård

Kostnad: Ingen för deltagare, men vi hoppas alla blir medlemmar. Medlemssidorna hittar du här.

Anmälan: senast 6 april

Arrangörer: Svenska Kyrkans Unga i samarbete med Linköpings stift och deltagande församlingar