Årets sista rikskollekt till Svenska Kyrkans Unga

Jag får skina, värna, tro och längta!
2022 fokuserar vi kring vad vi som kristna får lov att göra i Kristus. Det är även vad du ska få möjligheten till i Svenska Kyrkans Unga. Svenska Kyrkans Unga ska vara en plats där du kan få skina, och reflektera Guds kärleksfulla ljus och en plats där du får lära dig att värna om Guds fantastiska skapelse.
Svenska Kyrkans Unga ska även vara en plats där du ska kunna utveckla och utöva din tro, samt en plats där du ska få längta och hoppas på en bättre morgondag, en varmare gemenskap och att ännu tydligare känna av Guds underbara, evinnerliga kärlek som finns för var och en av oss i vått och torrt.
Hjälp oss att komma ännu närmare våra mål genom att ge en gåva!
Vill du swisha en gåva? Gör det till nummer 123 389 36 58. Ange ”Gåva”
04 - Vi får längta - Magnus Aronson - affisch