Pilgrims walk for future - hela jorden

pilgrims walk

Pilgrims walk for future - hela jorden

Under augusti – september 2023 kommer en pilgrimsvandring för klimatet och mångfalden gå igenom vårt stift och vi vill såklart vara med och hoppas att du också vill det!

Vandringen startar 5 aug i Skillningsfors vid gränsen mot Norge och slutar 2 sep i Vadstena.

Vi bjuder in medlemmar i SKU Skara stift att vandra med den 20 augusti då vandringen sker mellan Sunnersberg och S:t Sigfrids kyrka i Lidköping (ca 15 km)

Du kan välja mellan

• Att komma till Flarken kl 18.00 på lördagen den 19 aug där det blir mysigt häng runt lägerelden och sedan gemensam färd mot Sunnersberg söndag morgon
  • Att möta oss vid Sunnersberg kl 8.45 söndagen den 20 aug

Vi planerar att komma fram till dagens slutdestination ca 17.00 på söndagen och hjälps då åt att ta oss till våra bussar och bilar för resan hemåt.

Matsäck under dagen står du själv för och om du väljer att komma till Flarken lördag kväll så står du även för din egen middag, medans vi bjuder på frukosten. I övrigt är det inga kostnader.

För att vandra en dag med pilgrims walk for future krävs ingen anmälan men vi vill veta hur många som kommer till Flarken på lördagen. Anmäl dig nedan.

Vill du gå fler dagar? Då behöver du också anmäla dig till Pilgrims walk for future, det gör du på länken nedan. Där hittar du också mer information om vandringen.

Frågor? Hör av dig till Lisa.gerenmark@svenskakyrkan.se