För allas SKUL(L)

Det har blivit dags igen för SKUL vara med under Pride. Denna gång kommer SKUL att vara med under Karlskrona Pride som i år fyller 10 år.

Vi som organisation står bakom alla människors lika värde och tycker därför det är viktigt att finnas på plats under Pride.

Ni kommer hitta oss den 12/8 på Kungstorget i Karlskrona mellan kl.13 och 17.

Det kommer finnas lättare fika, pyssel, böneburk och andra roligheter.

Självklart kommer vi att finnas med i paraden som börjar kl. 14.00 och avslutas 17.00 vid Kungsbron. Kom gärna en kvart innan och gå med oss i paraden.