Lokalavdelningsbesök

Vi gör gärna lokalavdelningsbesök och försöker komma ut till er medlemmar så ofta vi kan. Har du en idé eller önskemål i samband med ett lokalavdelningsbesök så hör av dig!
Behöver ni motivation för att locka fler till verksamheten eller vill ni bara bjuda in oss på en vanlig kväll med ungdomsgruppen?

Hör av er! Vi kommer gärna, men vi behöver få inbjdan i god tid om vi ska ha större möjlighet att planera in besöket i vår kalender.

Skicka inbjudan, anmäl intresse till: info@skuh.se