Profilprodukter

Välkommen till sidan där där du hittar Svenska Kyrkans Unga i Uppsala stifts olika profilprodukter. Se nedan om det finns något du skulle vilja köpa.
På denna sida hittar du aktuella profilprodukter och priser. Vill du köpa någon av våra produkter kan du beställa genom att skicka e-post till uppsalakom@svenskakyrkansunga.se

01_Tröja Uppsala 2

Hoodie

Mitt i allt

Gratis

Svenska Kyrkans Unga i Uppsala stifts sånghäfte innehållandes välkända sånger och psalmer.

Busskortsfodral

Nyckelband

01_ knappmaskin 2022

Knappmaskin

Låna gratis när du köper material för 2 kronor/knapp. Knappmaskinen hämtas och lämnas på stiftskansliet.

01_ Barnens väska 2022

Barnets väska

Barnets väska ingår som material när du går barnkonsekvensanalysutbildningen.
Vill du veta mer?

Om du har förslag på nya produkter, skicka e-post till uppsalakom@svenskakyrkansunga.se

Frågor?
Kontakta uppsalakom@svenskakyrkansunga.se