ÖVERRASKNINGEN

En härlig föreställning i musikens tecken med mycket sång, lekfullhet och finurlig dialog. Publiken bjuds in att sjunga med i sångerna under denna dryga halvtimmes långa föreställning, som garanterat avslutas i glädje, sång och dans!

De båda vännerna Barret och Bäret har filat på en överraskning en tid, och nu är det äntligen dags att få visa den! Barret är ivrig, vill visa med en gång, men Bäret vill göra lite annat först. Alldeles själv. För det kan hon minsann.

Detta leder till vissa funderingar, bekymmer men också insikter. För när de äntligen, äntligen ska visa sin överraskning och den visar sig inte fungera måste de helt enkelt samarbeta. Det går liksom inte att lösa problemet annars.

För vem? barn ca 2-9 år

409731105_1403766797234496_7860601495659341007_n (1)