Fördjupningshelg

FÖRDJUPNING

Fördjupningshelg

Årets fördjupningshelg 10-12 nov arrangeras av Undenäs-Forsviks lokalavdelning och har temat Inre liv och solidaritet.

Helgen är till för dig som vill fördjupa din tro tillsammans med andra. Under helgen kommer vi fördjupa oss i helgens tema, laga mat tillsammans, leka och sjunga. Dessutom kommer vi spela innebandy på lördag eftermiddag/kväll då även Innebandyturneringen Trophyn kommer äga rum samma helg. Du anger i din anmälan om du vill spela innebandy eller agera hejarklack.

Fördjupningshelgen är till för dig som är 16+ och kostnaden är 200 kr men som medlem i SKU Skara stift blir kostnaden 100 kr.

Anmälan senast 3 nov till axel.lindgren@svenskakyrkan.se

Ange namn, lokalavdelning, specialkost och om du vill spela innebandy i din anmälan