Ungdomskörhelg

ungdomskörhelg

Välkommen till ungdomskörhelgen ”Det är gôtt att sjunga ” 20-21 april 2024 i Tidaholm

Vi samlas kl 9.30 i Kyrkans hus i Tidaholm den 20 april och helgen avslutas senast 12.00 med mässa i Tidaholms kyrka.

Vi kommer arrangera en konsert kl 19.00 på lördags kvällen i Tidaholms kyrka samt medverka i söndagens mässa som börjar 10.30.

Övernattning sker i Fröjereds lägergård en bit utanför Tidaholm och vi kommer åka buss mellan Tidaholm och Fröjered på lördag kväll och på söndag morgon.

Kostnader för sovande i Fröjered

Medlem i både Svenska Kyrkans Unga och Kyrkosångsförbundet 300

Medlem i antingen SKU eller KSF 350

Inte medlem 400

Kostnad för deltagare som sover hemma

Medlem i både Svenska Kyrkans Unga och Kyrkosångsförbundet 150

Medlem i antingen SKU eller KSF 200

Inte medlem 250

Medföljande ledare: 400

Anmälan senast 20 mars

Repertoar

På länken nedan hittar ni helgens repertoar. Vi kopierar upp övningshäften till alla men den körledare som redan har eller vill köpa noterna gör det.

Gergana Andersson och Assia Miteva är inspiratörer denna helg