En kulen natt Nattkamp

NATTKAMPEN2024

Nattkampen 2024

Nattkampen 2024 har temat En kulen natt Nattkamp och går av stapeln 28-29 sep 2024 på ungdomsgården Gransnäs i Linköpings stift.

Vi ordnar med buss som avgår från Skara domkyrka kl 12.30 efter välkomnandet av vår nya biskop. Hem avgår bussen ca 12.00 på söndagen och vi räknar med att vara tillbaka i Skara ca 14.00.

Information om hur du bokar en plats på bussen kommer inom kort

Att åka med bussen kostar 200 kr per person.

Mer info om själva Nattkampen och hur ni anmäler ert lag hittar ni på länken nedan