Rustad 2024

Rustad logga

Ideellt engagerade ungdomar och deras ledare är välkomna till utbildningen Rustad som Skara stift, Svenska Kyrkans Unga och Sensus står bakom.

Alla döpta och konfirmerade har en kompetens som behöver utvecklas och fördjupas. Därför erbjuder Skara stift ”Rustad” som är en fortbildning i uppdraget att vara människa, kristen och ledare samt att få växa och ta ansvar i församlingens grundläggande uppgift: fira gudstjänst, bedriva undervisning, utöva diakoni och mission.

2024 är Rustad 22-24 november.

LÄS MER HÄR