Skaparglöd

SKAPARGLÖD 3

27-30 juni 2024 är det dags för skaparglöd – ett kreativt läger för dig som är född 2009-2014.

På lägret som är på vår stiftsgård Flämslätt kommer det finnas flera kreativa spår att välja bland, förutom det spår du väljer kommer det finnas möjlighet att testa på andra kreativa uttryckssätt och kanske så ett frö till något nytt?

På lägret kommer vi utöver spår-aktiviteterna också göra många roliga saker i helgrupp, som att leka, bada och vara kreativa ihop!

Spåren som finns att välja på är sång, skapande och drama. Utöver detta kan du som spelar ett instrument ange om du skulle vilja spela under lägret.

Lägret börjar på torsdag förmiddag och avslutas med en gudstjänst på eftermiddagen på söndagen, dit är familjen varmt välkommen! Exakta tider kommer i bekräftelsebrevet efter sista anmälan.

Medlem i Kyrkosångsförbundet 900 kr

Medlem i Svenska Kyrkans Unga i Skara stift 800 kr

Medlem i både SKU och KSF 700 kr

Icke medlem 1200 kr

Medföljande församlingsledare 2390 kr

Sista anmälan är 22 maj

Här kan du som församlingsledare ladda ner en affisch som du kan använda och lägga till din egen info på. Det finns också ett formulär du kan använda för att ta in anmälan.

Du som församlingsledare är en viktig resurs på lägret, främst som en trygg person för barnen från ditt sammanhang men vi hoppas också att du vill bidra med din kompetens. Tyvärr finns det inte bäddar så att alla ledare kan sova i eget rum. Har just du särskilt behov av eget rum får du gärna ange det i din anmälan, du får gärna också ange om du föredrar att sova ihop med dina barn eller med andra ledare.