Gnistan priser

PRISER

Priser

Beroende på hur du vill bo kostar Gnistan olika mycket. Vi kan inte garantera att du få bo med någon du känner även om vi alltid gör vårt bästa och kan enbart tillgodose enskilda rum i mån av plats. När du anmäler dig kan du skriva namn på personer du helst vill bo med och du kan också skriva om du enbart vill bo med deltagare av samma kön som du själv.

Om du skrivit att du enbart vill bo med andra tjejer t.ex så kommer vi alltid tillgodose det, skriver du inget kan du hamna i ett blandat rum.

Kostnad för medlemmar i Svenska Kyrkans Unga i Skara eller Göteborgs stift

Delat rum hasselbackarna 730 kr

Delat rum hotellet 1180 kr

Eget rum hotellet 1830 kr