Distriktsårsmötet 2024

årsmöte

DÅM 2024

13-14 april är det dags för distriktsårsmöte på Flämslätt. Temat för årets DÅM är ”Låt din röst bli hörd”

Incheckning lördagen 13 april öppnar kl 9.00 och hemfärd på söndagen blir senast kl 15.00 Kostnad för ombud och ersättare är 100 kr och för observatörer är 500 kr. Medföljande personal betalar fullpris, för delat rum i Hasselbackarna är det 930 kr.

Anmälan till DÅM ska ske senast 8 mars via medlemssidorna

Motionsstopp är 8 mars och här kan du läsa mer om hur du skriver en motion

Propositioner finns att ladda ner längst ner på sidan.

Motioner, motionssvar, revisioner mm kommer upp på hemsidan senast 29 mars.

Hur många ombud får vi skicka?

Antalet ombud styrs av stadgarna och antal medlemmar föregående år. I filerna nedan finns en ombudslista som anger hur många ombud ni får skicka.